OLIY TA’LIM MUASSASASI TARIX YO‘NALISHI TALABALARIGA INGLIZ TILINI O‘RGATISHDA LINGVOTEXNOLOGIYALARNING AHAMIYATI
Keywords:
lingvotexnologiyalar, ingliz tili o‘qitish, tarix yo‘nalishi talabalari, raqamli ta’lim, interaktiv o‘qitish, multimedia platformalar, sun’iy intellekt, til o‘rganish motivatsiyasi, innovatsion metodlar.Abstract
Mazkur maqolada oliy ta’lim muassasalarining tarix yo‘nalishida tahsil olayotgan talabalarga ingliz tilini o‘rgatishda lingvotexnologiyalarning o‘rni va ahamiyati yoritilgan. Unda zamonaviy raqamli ta’lim vositalari, multimedia platformalari, onlayn lug‘atlar, interaktiv dasturlar hamda sun’iy intellekt asosidagi o‘quv texnologiyalarining qo‘llanishi tahlil qilingan. Tadqiqotda lingvotexnologiyalar yordamida talabalarning til o‘rganish motivatsiyasi, talaffuz, so‘z boyligini kengaytirish va tarixiy matnlarni tahlil qilish ko‘nikmalarini rivojlantirishdagi samaradorlik asoslab beriladi. Shuningdek, tarix sohasida ingliz tilini o‘qitishning innovatsion yondashuvlari, dars jarayonini individuallashtirish va talabalarning mustaqil ta’limini rag‘batlantirishdagi lingvotexnologik yechimlar ham ko‘rsatib o‘tiladi.
References
Xolmatova M. Lingvotexnologiyalar va ularning xorijiy til o‘qitishdagi o‘rni. // Til va adabiyot ta’limi.
Nurmatova G. Ingliz tilini o‘qitishda innovatsion texnologiyalarning roli. – Toshkent: Fan va texnologiya.
Abdurahmonov Q., Jo‘rayev M. Axborot texnologiyalari va ularning ta’limdagi o‘rni. Toshkent: O‘zbekiston Milliy universiteti nashriyoti.
Richards J.C., Rodgers T.S. Approaches and Methods in Language Teaching. – Cambridge: Cambridge University Press.