AXBOROT SIYOSATI VA DAVLAT IMIJINI SHAKLLANTIRISHDAGI OAV ROLI
Keywords:
axborot siyosati, OAV, davlat imiji, kommunikatsiya strategiyasi, axborot xavfsizligi, media diplomatiya, O‘zbekiston.Abstract
Ushbu maqolada axborot siyosatining zamonaviy davlat boshqaruvidagi o‘rni, ommaviy axborot vositalarining (OAV) davlat imijini shakllantirishdagi roli hamda O‘zbekiston tajribasidagi amaliy yondashuvlar tahlil qilinadi. Global media makonidagi raqobat, axborot xavfsizligi, ijtimoiy tarmoqlar va raqamli kommunikatsiya vositalarining ta’siri doirasida davlat imiji qanday shakllanishi yoritilgan. Maqolada shuningdek, davlatning kommunikativ siyosati, axborot muvozanati va xalqaro PR faoliyati o‘rtasidagi bog‘liqlik ilmiy asosda tahlil etiladi.
References
Mirziyoyev Sh.M. Yangi O‘zbekiston strategiyasi. – Toshkent, 2021.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Axborot sohasini rivojlantirish konsepsiyasi to‘g‘risida”gi farmoni, 2022-yil.
Castells M. The Power of Communication. – Oxford University Press, 2013.
McQuail D. Media and Society. – Sage Publications, 2020.
“O‘zbekiston 24” telekanali tahliliy dasturlari arxivi, 2023–2024-yillar.
“Gazeta.uz” (2024). O‘zbekistonning xalqaro imijini oshirish yo‘nalishlari.
UNESCO (2023). Media Development Indicators and Information Governance.