BO'LAJAK O'QITUVCHILARNING ILMIY FAOLIYATINI TASHKIL ETISHDAGI UNIVERSITET VA MAKTAB O'RTASIDAGI HAMKORLIK
Abstract
Ushbu maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarning ilmiy faoliyatini shakllantirish va rivojlantirishda universitet hamda umumta’lim maktablari o‘rtasidagi o‘zaro hamkorlikning mazmuni ochib beriladi. Ilmiy-tadqiqot faoliyatining nazariy asoslari, hamkorlik shakllari, amaliy tadbirlar va ularning samaradorligi tahlil qilinadi. Shuningdek, mavjud muammolar va ularni bartaraf etish bo‘yicha amaliy tavsiyalar beriladi. Tadqiqot natijalari bo‘lajak pedagoglarning ilmiy salohiyatini oshirishda universitet va maktab o‘rtasidagi integratsiyaning zarurligini ko‘rsatadi.References
Абдуллаева, Г. (2022). Педагогик таълимда илмий-амалий ҳамкорлик масалалари. Тошкент: "Fan va texnologiya".
Рахмонова, З. (2020). Олий таълим ва умумтаълим муассасалари ҳамкорлигининг инновацион шакллари. Журнал “Ta’lim va taraqqiyot”, №3, 45–49.
Юнусова, М. (2021). Bo‘lajak o‘qituvchilarning ilmiy tadqiqot faoliyatiga yo‘naltirilgan ta’lim jarayoni. Andijon davlat universiteti ilmiy axborotnomasi, №1, 120–125.
Vygotsky, L. S. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Harvard University Press.
Zeichner, K. (2010). Rethinking the connections between campus courses and field experiences in college- and university-based teacher education. Journal of Teacher Education, 61(1-2), 89–99.
Downloads
Published
2025-06-22
Issue
Section
##section.default.title##