МАКТАБГАЧА ЁШДАГИ БОЛАЛАРДА ИЖОДИЙ ФИКРЛАШНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ САМАРАЛИ МЕТОДИКАСИ

МАКТАБГАЧА ЁШДАГИ БОЛАЛАРДА ИЖОДИЙ ФИКРЛАШНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ САМАРАЛИ МЕТОДИКАСИ

Authors

  • Камалов Б.Ш Ўзбекистон педагогика фанлари илмий тадқиқот институти Қорақалпоғистон филиалининг мустақил изланувчиси

Keywords:

ижодий фикрлаш, мактабгача таълим, бола ривожи, инновацион усуллар, ўйин фаолияти, методика, педагогика.

Abstract

Ушбу мақолада мактабгача ёшдаги болаларда ижодий фикрлаш қобилиятини шакллантириш ва ривожлантиришнинг самарали методик усуллари таҳлил этилган. Болалар онгида янги ғоялар яратиш, мустақил фикр юритиш ва муаммоларни ижодий ечиш кўникмаларини ривожлантиришда ўйин фаолияти, тасвирий санъат, мусиқа, ҳикоя тузиш ва тажриба машғулотларининг ўрни ёритилган. Шунингдек, педагогик жараёнда замонавий инновацион усуллардан фойдаланиш орқали ижодий фикрлашни рағбатлантириш йўллари кўрсатилган.

References

Шодмонова, Ш. Мактабгача педагогика. Тошкент: “Fan va texnologiya”, 2012.

“Мактабгача таълим педагогикаси” дарслик. ЖДУ: Тошкент, 2021

Суюнов А., Ахмедова Н., Эштурдиева Г. Нутк устириш. Кичик ёшдаги болаларни мактабга тайёрлаш учун кулланма. - Т.: 2007,

Downloads

Published

2025-10-01
Loading...