FIZIKA FANINI O‘QITISHDA TAJRIBA VA AMALIYOTNING O‘RNI

FIZIKA FANINI O‘QITISHDA TAJRIBA VA AMALIYOTNING O‘RNI

Authors

  • Islomov Murodulla Umarovich Shahrisabz “Temurbeklar maktabi” harbiy-akademik litseyi fizika fani o‘qituvchisi.

Keywords:

Fizika ta’limi, tajriba, amaliyot, laboratoriya mashg‘ulotlari, ilmiy fikrlash, interaktiv ta’lim, o‘qitish metodikasi, ta’lim texnologiyalari.

Abstract

Maqolada fizika fanini o‘qitishda tajriba va amaliyotning ta’lim jarayonidagi o‘rni, o‘quvchilarning bilim va ko‘nikmalarini shakllantirishdagi ahamiyati tahlil qilinadi. Tajriba va amaliy mashg‘ulotlarning nazariy bilimlarni amalda qo‘llash imkonini yaratishi, ilmiy fikrlash va mustaqil izlanish ko‘nikmalarini rivojlantirishdagi roli ko‘rsatib o‘tiladi. Zamonaviy ta’lim texnologiyalari yordamida o‘qitishni interaktivlashtirish, laboratoriya ishlari va simulyatsiyalar orqali fizikani o‘rganishni samarali qilish usullari yoritilgan. Maqola o‘quvchilarda faollikni oshirish, bilimlarni mustahkamlash va jamoaviy ishlash ko‘nikmalarini rivojlantirish uchun tajriba va amaliyotning o‘rni haqida to‘liq ma’lumot beradi.

References

Abdullaev, N. (2018). Fizika fanini o‘qitish metodikasi. Toshkent: O‘qituvchi.

Karimov, S. (2020). Ilmiy tadqiqotlar asosida fizika darslarini tashkil etish. Toshkent: Fan va Texnologiya.

Mirzaev, D. (2019). Zamonaviy texnologiyalar yordamida fizika ta’limi. Toshkent: Ta’lim.

Shamsiev, O. (2021). Amaliyot va tajriba o‘qitishda innovatsion yondashuvlar. Toshkent: Pedagogika.

Downloads

Published

2025-10-01
Loading...