BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIGA RUS TILINI O‘RGATISHNING DIDAKTIK IMKONIYATLARI
Ключевые слова:
didaktik imkoniyatlar, rus tili, boshlang‘ich ta’lim, innovatsion metod, o‘yin texnologiyasi, kommunikativ kompetensiya, motivatsiya.Аннотация
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga rus tilini o‘rgatish jarayonida didaktik imkoniyatlardan samarali foydalanish masalasi yoritilgan. Til o‘rganishning psixologik-pedagogik asoslari, o‘quvchilarning yosh xususiyatlari va ularning o‘quv motivatsiyasini oshirishda innovatsion metodlarning ahamiyati tahlil qilingan. Shuningdek, o‘yin, qo‘shiq, multfilm, pantomima va sezgi asosidagi mashg‘ulotlarning ta’siri orqali o‘quvchilarda muloqot kompetensiyasini rivojlantirish yo‘llari ko‘rsatib o‘tilgan.
Библиографические ссылки
Дидактическая концепция формирования коммуникативной успешности младшихшкольников / Под ред. А.И.Гришанова. – Ижевск.: 2010. – 136 с.
Власова Н. С. Русский язык как иностранный. Базовый курс 1 (споурочным словарем на английском и немецком языках). Учебник для детей русскоязычных эмигрантов. Типография Гутенберг, 2009. 204 с.
Вольнова Д. Н., Меланченко Е. А. Организация процесса обучения русскому языку как иностранному: актуальные проблемы преподавания русского языка как иностранного, роль преподавателя и учащегося в процессе обучения // Современные научные исследования и инновации. 2016. № 8.
Пранцова Г. В. Обучение школьников драматическому типусловесного
художественного творчества на основе фантастического вымысла.// Русский язык в школе. 2001 № 5. –С.15
Боброва, С.В. Формирование языковой культуры на уроках русского языка / С.В. Боброва // Русский язык в школе. – 2010. – №4. – С. 9-16.
Загрузки
Опубликован
Версии
- 2025-10-13 (2)
- 2025-10-01 (1)